Thursday, November 20, 2014

hidup iii

Assalaamualaikum..

yaaa.. baru muncul. alah macam tak biasa. update 6bulan sekali. anggap je lah hari ni hari terpilih nak tulis. ceh.

walaupun 6bulan ingat aku ade benda ke nak cerita? takde. saja mengisi masa lapang yang tak berapa lapang sangat.

ok. dah. sebab memang tak de apa nak cerita pun. nak cerita pasal pelajaran memang tak arr kalau kat sini.

itu saja lah. dan oh ya.. hidup ni kena banyak sabar. banyaaaaakkkk kan sabar. ye. sabar. dan doa. itu penting.

ok. bai.

3 comments:

Saidah Sakinah said...

Sape yang suka buat kamu hilang sabar tu...agaain sabar jelah ye duduk dalam lab tu..heee

chah~ said...

eh. puan sri ni. pandai2 je.. haha

nas aliff said...

Keep calm n moving on.

BLOGWALKING~ :)